[bergenhifi] Re: Hva skjer med Bergen Lydlaug

  • From: "Per Helge Hansen" <prelge@xxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Sep 2013 18:52:46 +0200

Hei alle og Øyvind for fint initativ!

Kan også være klar med en aften her på atelieret, 9 watts rør og vinyl. Og
har alltfor mange plater, så en liten ”salgsmesse” kan det bli, og malerier
billig i tillegg! Kanskje jeg snart selger hele anlegget og platesamlingen,
noen går over til pc/mac, eg går går i så fall over te ørepropper! The Sound
of Silence! Og en lang reise...

Beste hilsen

Per Helge

www.perhelgehansen.no