[bergenhifi] Gratis gypsyjazz-konsert

  • From: Andreas Misund Berntsen <interman@xxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 2 Sep 2011 18:25:38 +0200

Heisann,
det begynner å bli lenge siden sist nå. Vi burde få i gang en klubbkveld en
kveld syns jeg, men nå på Søndag skal jeg arrangere en gypsyjazz-konsert på
Klubb Fantoft hvor fire lokale jazzmusikere (to gitarer, kontrabass og
fiolin) kommer og spiller Django Reinhardt-låter. I tillegg blir det
oppvarming fra en spansk venninne som skal synge og spille gitar. Jeg blir
stående å skru lyd, men det er bare å ta turen. Gratis inngang og billig øl.

Konserten begynner 22:30. Her er mer info for dere som er på Facebook
http://www.facebook.com/event.php?eid=188426824559787

Mvh, Andreas