Re: europæisk astromart?

  • From: Michael Quaade <mq@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 29 Dec 2010 14:45:48 +0100

Hej Mikael
Jeg ved ikke om det kan kaldes en pendant til noget som helst, men
Astronomisk Selskab har i nogen tid haft et brugtmarked på websiden:

http://www.astronomisk.dk/?Brugtmarked

Her kan det lykkes at komme af med sager på ned til en enkelt dag. Jeg har
også selv købt ting på et brugtmarked hos astronomibladet.dk

Godt nytår til dig og resten af astrolist.

mvh Michael