binoviewer.

  • From: ole fastrup <morkemand1@xxxxxxxxx>
  • To: astrolist@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 4 Nov 2010 23:44:25 +0100

Der kommer flere indlæg på mit oprindelige indlæg, og det er da rart!
Jeg synes, det er meget svært at sammenligne de indlæg der er kommet - (læs
de optiske muligheder) - der opregnes.
Jeg er stadig interesseret i en bino viewer.
Men jeg mangler indlæg fra folk, som har bino viewere - og som bruger dem!
For at få en fair sammenligning skal der skal måske en god gammeldags duel
til, hvor forskellige bino viewere får forskellige okularer isat. Derefter
bliver sættet testet i samme kikkert.
Så kan pris og kvalitet sammenlignes.

Hvem lægger kikkert, binoviewer, okularer, tid, godt vejr, mv. til...?

Mørke hilsener

Ole