Re: Nordlys

  • From: "Torben Taustrup" <ttau@xxxxxxxxxx>
  • To: <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Jan 2012 19:36:41 +0100

Hej Ole

Da pigerne ikke spærrede for udsigten må jeg drage den
konklusion, at de var fra en børnehaveklasse ;)

Vi observerede nordlys i tirsdags. Vi så to lodrette lyse
søjler ovre i NØ. Den ene af søjlerne kom og gik med korte
mellemrum.
Det viste sig dog, at det var gemen lysforurening genereret
af Storcenter Nord.
Flemming har efterfølgende døbt det Storcenter Nord-lys ;)

mvh
Torben