RE: Den Kinesiske kalender

  • From: carsten nielsen <carsten_niels@xxxxxxxxxxx>
  • To: astro list <astrolist@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 22 Jan 2012 16:19:34 +0100

Lad mig se om jeg kan dechifrere det, mails til AstroList skal være plain
tekst, RTF tekst bliver til hioeroglyffer, og der er også nogle andre ting der
skal være i orden. Æ,ø,å og andet kommer sommetider ud som koder, yen tegn osv.
og jeg fik selv stillet maskinen så det hele blev een lang linie for lidt tid
siden
 > From: MrJensen@xxxxxxxx
> Hej Iver
>
> Er du i Kina??? For det du skrev er nærmest kinesisk her hos mig?
> Du røg lige direkte i spammappen? Så jeg håber ikke du har noget
> skinke med i din mail.
>
> Hilsen Claus KAF :-)

Er det rigtigt forstået ? Jeg er selv intereseret i andre kalendere > Og så til
spørgsmålet, hvordan placerer kineserne denne ekstra > måned i kalenderåret?
Hvilke regler gælder der og hvordan gør menig mand > på gaden det?