[artbox] покана от галерия Минерва

  • From: Uliana Delimarinova <u_delimarinova@xxxxxx>
  • To: artbox@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Oct 2011 18:10:15 +0300 (EEST)

   Галерия Минерва има удоволствието да Ви покани на скулптурната изложба
"Забравени митове"
на Владимир Илиев от 11.10.2011 във фоайето на Гранд Хотел София. Изложбата ще
продължи до 10.11.2011

   Владимир Илиев
   Роден 23 март 1960     година в град София.
   Средното си образование завърших в Художествената     гимназия, София.

 През времето на военната служ&shy;    ба
      работех в Студиото на военните художници.
   Там участвах  в изпълнението на детайли и          пластики на     видни
български скулптори във връзка с "13ОО години България"

     През 1980 г. Бях приет в Художествената академия, като сту&shy;    дент по
скулптура в класа на проф.         Борис Гондов. Висшето си     образование
завърших успешно и се дипломирах през 1988 година.
   По време на следването си работех и     като изпълнител към СППО към ТФ на
СБХ.
   Възлагаха ми направата     на декоративни пана и надписи от бронз за
учи&shy;лищни сгради и обществени институции за цялата страна, изработвах
отливки и детайли за музейни експозиции, макети и др.
   Работих и пет години в ателието на  скулптора Христо Илиев по изработването
на
   различни проекти.

     След за    вършване на Художествената академия Получих възлагане от ДК при
СБХ, за проект&shy; иране и изпълнение от бронз на герба на      HP
България за по&shy;    солствата в чужбина.

 През 1989 година ми бе възложено от ДК проектиране и пространствено оформление
на двора и вътрешността на на сградата на Техникума по индустриална химия в
Димитровград с акцент - проектиране и изграждане на Младежки център с вод&shy;
на каскада и скулптурна композиция на тема "МЛАДОСТ" с височина   около 2,70 м.
Проекта бе приет от ДК до Фаза изпълнение,  но не можа да бъде реализиран
поради настъпилите политически  събития в страната през есента на 1989 година и
отнемането на инвестициите за този вид дейност.
   През годините имам участия в общи художествени изложби на СБХ.
   В частни галерии и експозиции на СВХ
  в Италия и Франция.

   Септември 1996 година бях поканен официално чрез посолството     на САЩ в
България от галерия “    ABBOTT         GALLERY    ”         във Вашингтон, да
направя изложба от малка пластика. Бяха изложени 23 творби от  бронз.
Представянето ми мина успешно.

   В началото на м. май 1999 година, участвах в конкурс обявен от общи&shy; на
"Триадица" София, за "Проектиране и реконструкция на градската   градина около
храм "Свети Георги Победоносец", гр.София  район "Триадица

 За този проект бяха изработени нови форми -функционална пластика. За градска и
паркова  среда. Пластичните проекти бяха представени  в мащаб 1:10 от гипс.
Проекта бе класиран с препоръка в бъдещето строителство и оформление на
градината да се  използуват отличените детски паркови съоръжения.
   Имам три участия в бианалето за малка пластика “Данте Алигери” в град Равена
    Италия. За последното си участие през 1998 г. в     бианалето     “Вратите
на рая” съм награден с бронзов медал и грамота    .
   През 2003г. януари
  съм участвал в обща изложба на СБХ в “Софийска Градска

  Галерия”.

 Септември 2003 в изложба “Приятели” в “Околийска къща” град Дупница.

 Декември2003 участвам в изложба “Портрет” на СБХ в галерия “Райко Алексиев”.

   Януари 2004 в изложба “Вино и Любов” в “Околийска къща” град Дупница.
   Септември 2004 в изложба “Ловът” в “Околийска къща” град Дупница.
   Декември2004 участвам в изложба “Светлина и сянка” на СБХ в галерия

  “Шипка 6”.

  Февруари 2005 в изложба “Трифон Зарезан” в “Околийска къща” град Дупница.

   Днес успешно се изявявам в областта на вътрешния дизайн и оформление на
екстериорни пространства, оформление на увеселителни заведения, направа на
декоративни фонтани от различни ма&shy; териали и бронз.
   Мои     скулптури са в частни колекции в /САЩ, Англия, Испания, Франция,
   Германия, Италия, Полша, Албания, Сърбия, Монголия и България/.

Uliana Delimarinova

Minerva Gallery, Grand Hotel Sofia

1, Gurko Street

 u_delimarinova@xxxxxx