[artbox] Konferenciya za Evropeyskite stolitsi na kulturata, 27-mi may (petuk), hotel Sheraton, 9-17 chasa

  • From: "Yuriy Vulkovsky" <yvulkovsky@xxxxxx>
  • To: <artbox@xxxxxxxxxxxxx>, "elektric bg" <elektrik_bg@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 24 May 2011 23:29:47 +0300

Уважаеми колеги и приятели,

на 27-ми май, петък, от 9 до 17 часа ще имаме уникалната възможност да се
срещнем с мениджъри и артистични директори на бивши и бъдещи Европейски столици
на културата в рамките на международна конференция, организирана съвместно от
Асоциацията за развитие на София, Европейската инициатива "Душа за Европа",
Столична община и Фондацията за градски проекти и изследвания.

Сред гостите на конференцията са: Неле Хертлинг, артистичен директор на „Берлин
– Културна столица на Европа, 1988 г.” и  вицепрезидент на Академията по
изкуствата  (Берлин); Хюго де Грийф, генерален мениджър на Брюж 2002; проф.
Ханс-Дитрих Шмидт, началник на отдела за международни отношения, Рур 2010;
Тревор Дейвис, мениджър на кандидатурата на Орхус 2017 г. и генерален мениджър
на Копенхаген 1996 г. и т.н., и т.н.

Конференцията ще бъде открита от г-жа Йорданка Фандъкова и г-н Вежди Рашидов.

Конференцията е отворена за всички желаещи и искрено се надявам, че ще успеете
да присъствате. Очертава се едно изключително интересно и полезно събитие.

С уважение,
Юрий Вълковски
изпълнителен директор
Фондация за градски проекти и изследвания
моб. 0885/356307
yvulkovsky@xxxxxx