[anafarta4a] Yeni Uye

  • From: ugur sirek <susirek@xxxxxxxxx>
  • To: anafarta4a@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 21 Apr 2010 21:48:48 +0300

Merhaba

Gulten Selam Hn. uyeliginizi az once yaptim, katiliminizdan dolayi tesekkur
ederim. Eger katilmayi dusunen etrafinizda bildiginiz baska 4A sinifi
velileri varsa lutfen bana email atmalaranin yeterli olacagi sekilde
bilgilendirmenizi rica ederim. Gruba email atmak istediginiz zaman asagidaki
email adresini kullanarak atabilirsiniz, atmis oldugunuz email tum uyeler
tarafindan aliniyor olacaktir.

Grup email adresi : anafarta4a@xxxxxxxxxxxxx

Email adresim : susirek@xxxxxxxxx

Saygilarimla

Mevcut uye olan aile sayisi 10`a ulasmistir. Lutfen diger velileri
bilgilendirmenizi rica ederim. Bu sekilde Mehmet Bey`in velilerle olan
iletisiminide daha hizlandirmis durumda olacagiz.

Ugur Sirek