[aenda] vsf e caza raposo

  • From: Emma Nerea González Pérez <emmanerea89@xxxxxxxxxxx>
  • To: <aenda@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Feb 2012 23:56:16 +0000

contestoume o correo que mandei a vsf en abril do 2011 unha rapaza!!!! dixome
que maña estaria por Lugo e que podia pasar a recoller o material, dinlle o meu
numero de telefono e dixenlle que me chamara cando quixera pasar a recollelo,
alguen vai estudar na facultade mañá? para abrirlle á muller e que colla o que
quera de VSF, xa lle dixen que estaba case todo en caixas. Se alguen vai andar
por ahi agradezollo que asi non baixo.
Mandei o correo da caza do raposo, esta a cousa algo jodidilla xk eu non teño
coche pa ir, e a xente que en principio vai non pasan por Lugo, enton mandei o
correo igual pero como non se apunte alguen con coche nada. animo nos estudos!!