[aenda] Re: LIBERA

  • From: Olalla Monteagudo <sonaqson@xxxxxxxxx>
  • To: aenda@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 17 Mar 2010 23:47:42 +0100

Eu opino igual. Estamos colaborando con eles dandolles información e apoio
"loxístico", pero non somos quenes estamos a levar a cabo o proxecto. Por
desgracia estas cousas pódense facer moi ben ou moi mal. Tamén estou co de
ler ben os escritos e enterarse de todo se queremos participar como algo
máis ca mediadores. E logo apúntome tamén ao método democrático excluinte de
minorías.

Unha pregunta, Lía. Á final o carallo das prácticas sobre as que se ía
plantexar o da obxección de conciencia era sobre as que facemos cos bichos
da cuadra e de prope, ou tamén con ir a matadoiro??

Teño algunhas dúbidas máis pero tampouco vou rallar... Supoño que si que hai
que falalo... Sempre se pode convocar unha reunión "extraordinaria" para
joder ao persoal... jejeje

Por se acaso, felices vacacións!