[accessible-android-nl] Technische problemen met de lijst.

  • From: Kees Reijman <kees.leest.fora@xxxxxxxxxx>
  • To: accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxxxx, accessible-android-nl <accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Nov 2014 16:39:36 +0100

Hallo Accessible-android-nl, vrienden,

Het blijkt dat er aanloop problemen zijn met de nieuwe server. Ik zou willen
voorstellen om voorlopig de Freelist links te laten liggen en ons te
concentreren op de Yahoo lijst. Iedereen die lid is geworden van die nieuwe
lijst kan dan helpen met het testen of voorlopig op no mail gaan door een leeg
mailtje te sturen naar
accessible-android-nl-request@xxxxxxxxxxxxx
met als onderwerp set vacation

Als de lijst na wat tests beter werkt zal ik de leden waarschuwen die dan weer
een mail kunnen sturen naar
accessible-android-nl-request@xxxxxxxxxxxxx
met het onderwerp unset vacation

Heb je genoeg voorlopig van die lijst? Zou ik jammer vinden maar dan kun je je
weer uitschrijven door een leeg mailtje te sturen naar
accessible-android-nl-request@xxxxxxxxxxxxx
Met als onderwerp unsubscribe

Later kun je dan weer lid worden met dat zelfde lege mailtje naar
accessible-android-nl-request@xxxxxxxxxxxxx
Met in het onderwerp subscribe

Ik hoop dat hiermee de rust op de lijst weer hersteld kan worden.

--
Met vriendelijke groet,
Kees Reijman.