[accessible-android-nl] Re: Firefox

  • From: "P. Otter" <pam.otter@xxxxxxxxx>
  • To: <accessible-android-nl@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Nov 2014 23:45:01 +0100

hoi anny,
door schade en schande wordt men wijs, deze pech was mij ook overkomen met de
app afvalwijzer.
ik heb nu puur geluk gehad dat er nog bergen andere klanten klaagden.
daarom hebben ze de situatie weer hersteld.
maar ik heb er wel veel van geleerd.
er is gelukkig maar nu voor jou te laat, een prima oplossing voor dergelijke
ellende.
installeer direct appinstaller van gregory house.
hiermee kun je een backup maken van al je apps die je geinstalleerd hebt staan.
de backups worden gewoon als source code waar vanuit de app geinstalleerd wordt
opgeslagen.
en wel op je sd kaart.
daar hoef je dus geen buikpijn van te hebben, daar is ruimte zat.
de app wordt opgeslagen als apk file dat hij dan ook is. je kunt hem dan gewoon
weer herinstalleren en heb jij de oude versie weer terug.
maar ik zal eens zien of ik een oudere versie van firefox kan vinden, dan stuur
ik hem je wel toe.
ik doe mijn best.
mocht het zo zijn dat hij bij mij nog niet is geupdate, dan maak ik een mooie
apk file er van met appinstaller.
die stel ik je dan ter hand.
welke versie heb jij van ff?
mvg