[8.10-fest] Re: Fwd: Lokale til Ubuntu 8.10 udgivelses fest

  • From: Martin Pihl <martin@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: 8.10-fest@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 12 Aug 2008 21:54:45 +0200

On Tue, 2008-08-12 at 21:33 +0200, Søren Bredlund Caspersen wrote:

> [...]
>
> Jeg mener at CBS (http://www.cbs.dk/) er at foretrække. Placeringen
> tæt ved metroen mener jeg gør det centralt nok - og det bør være let
> nok for jyder og andre godtfolk at finde til Nørreport og videre
> herfra med metroen. Jeg skal gerne personligt følge alle der ønsker
> det fra metroen og hen til CBS :)
>
> Han nævner også at vi skal være parat til måske at betale for en vagt
> - men mon ikke vi kan få det finansieret gennem vores kommende
> forening eller af et par flinke enkelt personer? Jeg vil i hvert fald
> ikke have noget imod at ligge et par kroner for at få adgang til et

Ja, hvis det er nødvendig med en vagt, så finder vi nok ud af det. Hvis
vi ikke kan betale det hele via frivillige bidrag, så må en ligge ud og
lade den kommende forening betale det tilbage engang. Det tror jeg nok,
vi skal finde ud af.

Men hvad er begrundelsen for at vi skal bruge vagt?

> Hvis jeg ikke hører nogen voldsomme indvendinger indenfor 24 timer, så
> svarer jeg Phillip at vi gerne vil låne lokaler på CBS og at vi håber
> på at bliver 50-75 deltagere. Eller skal vi spille 'højt spil' og
> satse på at blive 100?

Jeg tror 50-75 er fint, for dette arrangement er ikke så heldig at kunne
kalde sig 'LTS' release party. LTS må trods alt betyde noget. Men skulle
der komme 100, vil der så være plads til det? Er lokalet sådan
indrettet, at vi kan udvide efter hvor mange besøgende?