[541b] przed wigilią

  • From: "j.kownas" <j.kownas@xxxxx>
  • To: KLASA freelists <541b@xxxxxxxxxxxxx>, "czartoryski_2015@xxxxxxxxxxxxxxxx" <czartoryski_2015@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Dec 2015 08:57:28 +0100

Szanowni Państwo, trzy mamy zapowiedziały, że przyjdą przed wigilią, to
wystarczy, ja będę w sali ok 17. Na sprzątanie nikt się nie zapowiedział, ale
czuję sercem, że nas Państwo nie zostawicie bez wsparcia. Faktycznie - potrawy
zostały wpisane na puszczoną na zebraniu listę - chodziło o to, czy będziemy
mieli co spożywać przy naszym stole - oczywiście może się zdarzyc, że ktoś nie
da rady czegoś upichcić (tak też bywa) lub zmieni potrawę (byle nie na mięsną).
Za wszystko dziękujemy.

Mam jeszcze bardzo ważną informację - wiele osób nie wpłaciło raty za zieloną
szkołę - a termin minął!! Bardzo proszę o wpłaty, to dość pilna sprawa. Proszę
przekazywać te 200 zł do pokoju 104 lub na konto RR ale z dokładnym opisem za
co i od którego ucznia, a potem proszę wysłać potwierdzenie mailem na adres
administracji. Bardzo proszę o tym pamiętać, choć teraz to święta wypełniają
naszą uwagę. Pozdrawiam i czekam na rodzinne spotkanie w poniedziałek.