[541b] W sprawie naszej petycji

  • From: Wojciech Maziarski <wojciech.maziarski@xxxxx>
  • To: 541b@xxxxxxxxxxxxx, 'Dorota Szyszkowska' <dorotaszyszkowska@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Dec 2015 10:52:04 +0100

Drodzy i Szanowni,
przedłużmy termin zbierania podpisów. Myślałem, że zgłosili się już wszyscy chętni, lecz właśnie dzisiaj dostałem mail od mamy z klasy drugiej, która dopiero teraz dowiedziała się o naszej inicjatywie, poprosiła, żeby ją dopisać i zasugerowała, żeby jeszcze nie kończyć, bo chce pozbierać podpisy wśród swoich znajomych.
Myślałem, że informacja została rozesłana we wszystkich klasach, ale najwyraźniej tak się nie stało.
Poczekajmy więc jeszcze trochę - żaden konkretny termin nas nie goni, a im więcej podpisów, tym lepiej.
Pozdrowienia
Wojciech Maziarski