[zxspectrum] Re: ram 16K

  • From: Pino Giaquinto <pino.giaquinto@xxxxxxxxx>
  • To: zxspectrum@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 18 May 2007 13:03:12 +0200

Le TMS4116-20NL vanno bene sul mio Spectrum+ ???
Le ho trovate su eBay a 1 USD cadauna e vorrei prenderle...

Questo è quanto indicato dal venditore:
NOS Texas Instruments 4116 RAM
These 4116 RAM chips are not all that easy to find, let alone NOS.
These are genuine TEXAS INSTRUMENTS chips.
Used on many early arcade PCBs.
Info on chips reads
TMS4116-20NL
1818-1396