[zxspectrum] Re: R: Re: IMPRESSIONANTE: se avete un QL...

  • From: Simone Voltolini <simone.voltolini@xxxxxx>
  • To: "zxspectrum@xxxxxxxxxxxxx" <zxspectrum@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Apr 2014 21:01:56 +0200

Poi non dite che non avevo intuito cosa voleva fare:

Gentile korasistemi,

Hello-

You'll notice that I closed the auction early. I've been getting all sorts of
inquiries and it seems unrealistic to sell these as a single batch of 460+
cartridges. I'm going to start putting them up in batches of twenty or so -
makes shipping more realistic and reduces the risk if any batch goes missing
through foreign postal systems.

Keep an eye out - may be there will be a lot that you'll be interested in. Hope
to put the first couple of batches up this weekend.

I do appreciate your interest.

- gchalmers1999

See....come no..furbetto...ha capito che così fa più soldi, che...non dico
cosa...

Appena lo scopre Rick vediamo se non di arrabbia...altro che 300 sterline...qui
c'era da offire 1000€ o più.

Alla faccia del preservare...questo vuol fare dei soldi e basta...

Con UPS s via aerea zero problemi di sicurezza, anzi...meglio un'unica
spedizione!

Kora Sistemi Informatici S.r.l.