[yachid_yachad] ראש הממשלה מודיע

  • From: "yankie gmail" <yaacov.taube@xxxxxxxxx>
  • To: "Yachid_yachad list" <yachid_yachad@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 May 2009 15:54:23 +0200

                  ראש הממשלה הודיע:

                  מוסלמים המעדיפים לחיות תחת חוקי השריעה, התבקשו ביום רביעי
האחרון לשקול לעזוב את המדינה.

                   ראש הממשלה הודיע שהוא בעד פיקוח ומעקב מודיעיני על המסגדים,
המהווים כר נרחב כדבריו לתכנון פעולות טרור נגד המדינה.

                   ".....על המוסלמים להחליט - או שאתם מאמצים את חוקי המדינה -
או שתעברו למקום אחר" אמר ראש הממשלה בנאומו ביום רביעי האחרון.

                  . "נמאס לי שהאזרחים בארצי חיים בחשש מתמיד מפעילות טרוריסטית
צפויה מטעם האיסלם הקיצוני.

                   התרבות שלנו במדינה התפתחה כאן לאורך דורות כתוצאה ממאבק,
ניסיונות קשים וניצחונות למען החופש שלנו, לכן אם ברצונכם להיות חלק מהחברה שלנו
וליהנות מכל הטוב שהחופש שלנו מעניק לכם - אמצו ומייד את החוקים והכללים של
מדינתנו !!!

                   זאת הארץ שלנו ואנחנו נאפשר לכם כל הזדמנות ליהנות מהטוב
שיצרנו ועשינו כאן, אך ברגע שתתחילו שוב לפגוע בה, בערכיה, בדגלה, באמונות שלנו
ובדרך חיינו כאן - אני מציע לכם לעשות שימוש בערך הקדוש שלנו - החופש לעזוב, ולחפש
לעצמכם מקום אחר על פני כדור הארץ......"

                  מי אמר את זה  ???

                  האם זה אביגדור ליברמן???

                  או אולי:

                  אהוד אולמרט?ציפי? אהוד ברק?  ביבי?

                  ממש לא

                  אמר זאת ראש ממשלת אוסטרליה, ג'ון האווארד,

                  בנאומו ביום רביעי האחרון.

                  אבל שם באוסטרליה זה לא גזענות!!!!!!

                  זה סתם רצון לחיות לפי חוק!!!