[vbs2] Re: [vbs2] Yrja- ÅSA

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Mar 2009 01:17:53 +0100

Konserten var jättebra och vi hade kul.
Tack!

Om jag inte missat totalt så har du fått hjälp redan med alla dina uppgifter.
Jag ska ta o gå igenom allt någon dag så ser vi om någon uppgift fattas.

/YRJA

  Hej Yrja!

  Hoppas ni hade det bra på konserten!
  Läste bara rubrikerna i tidningen om den.

  Efter 1 veckas rörande med datorn och 3 formateringar, nytt moderkort och ny
C-disk
  så hoppas jag att det fungerar.
  Sista gången den la av var det medans jag installerade java.
  Har 2 olika webbläsare, en 32-bitars och en 64-bitars.
  Kan kanske ha varit så att jag gick ut med fel webbläsare för att installera.
  Nu har ja i alla fall inte installerat det ännu.

  Kan du skicka alla mina rättningar som jag har att göra.
  Fick ju inte sparat dom för det gick inte.

  Kram Åsa

07:17:00