[vbs2] Re: [vbs2] Yrja Lektion 19 D från Åsa

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Mar 2009 13:52:10 +0100

Hoppas att det löser sig till sist för dig.

/YRJA

Hej igen Yrja!
Ja, det hjälpte ju inte att det bara var Vista och uppdateringar.
Datorn kraschade idag igen.
Nu har vi bytt nätaggregat för Microsoft sa att jag kanske kan få för mycket
ström i datorn.
Har inte kopplat in mer än c-disken ännu men lagt över en kopia på
lektionerna här i den nu.
Jimmy sa att nu kan vi ju utesluta några program eftersom den la av igen
utan program installerade.
Så han sa att jag kan installer men vänta med att koppla in den andra disken
ett tag.
Får väl spara på ett usb-minne så länge.
Kram Åsa
----- Original Message ----- From: "YRJA på VBScript.dk" <yrja@xxxxxxxxxxx>