[vbs2] Re: [vbs2] Re:Yrja [vbs2] Re: [vbs2] Lektio n 10 D från Åsa igen

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2008 13:30:19 +0100

Du använder precis vilka filter du vill - men vi har bara rekommenderat några som vi tycker fungerar bra och ganska enkelt.

Glow gillar jag också!!

Tack så jättemycket!
Och tack för godkännande av tärningen.

Jo det är klart att man ska lära sig den perfekta tärningen,
annars är det väl ingen idé riktigt.
Men det är jätteroligt trots att det är väldigt svårt ibland.
Det tar ju ett tag innan tärningen ramlar ner ibland men det
beror ju lite på hur man själv tänker, skulle jag tro.
När man har kommit mer in i det här så tänker man kanske lite annorlunda än
nu i början.

Jag måste fråga dig, jag har tjuvkikat lite på termin 2, och undrar om man
bara får använda
filterna som är på er hemsida.
Om jag t ex skulle vilja ha ett glow-filter, det finns ju på länken, får man
använda det då?

Ja, nu skulle du sett mitt leende!

Kram Åsa

----- Original Message ----- From: "YRJA på VBScript.dk" <yrja@xxxxxxxxxxx>