[vbs2] Re: [vbs2] Re: : Yrja [vbs2] Re: [vbs2] LEKt ion 9 D från Åsa med style i ID

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2008 01:24:39 +0100

Ja det är inte så konstigt om du känner dig lite mosig i huvudet då!!

Och som du säger - man lär sig mer och mer - framför allt att inte låsa sig i
sitt tänkesätt - för det är sååå lätt hänt.
Jag har känt mig totalt urblåst och korkad ibland när jag inte fattat något
nytt .
Men sen slår blixten ner och man förstår inte varför det inte gick in tidigare
för det är ju så självklart helt plötsligt!

Vi vet att den  här uppgiften kan vara lite (ganska mycket) knepig - men envisa
som vi är så får ni kämpa på tills det är klart - enligt våra önskningar.
(Visst är det underbart att vara ägare till en lista o alla måste rätta sig
efter MIG!!)

/YRJA

  Jag kom inte ihåg vilka prickar som var fel och svaret var borta men nu är
tärningen på väg igen.
  Alltid lär man sig mer och mer.
  Är lite seg *inte ovanligt* men mer idag eftersom jag varit upp 4.30 2 dagar
i rad, måste skylla på någont =))

  Kram Åsa