[vbs2] Re: [vbs2] Re: Yrja Lektion 17 B med kanske någon ändring och lite annat till Yrja från Åsa

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Mar 2009 00:49:31 +0100

Det är inte så svårt som det låter.
Och visst kan man använda right för fasta placeringar - men vi brukar ju hålla oss till scw- i scriptandet och det är bara det att du måste ändra placeringen varje varv if-satsen körs och använda dig av den storlek som bilden har för tillfället scw-(marginal+tillfälliga bildstorleken).

/YRJA

Hej Yrja!

Jag har försökt att få dom så att dom växer ut från högersidan och inåt
bilden för jag antar att det är så du menar
men jag vet inte hur jag ska få dom att växa åt andra hållet.
Positioneringen är väl typ right=marg eller nåt så man får dom i
högerkanten.
men sen att dom ska växa åt vänster istället för höger får jag inte till.

Kram Åsa

----- Original Message ----- From: "YRJA på VBScript.dk" <yrja@xxxxxxxxxxx>