Re: [vbs2] Lektion 16 Egen - flyttat variabler

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Dec 2008 21:47:26 +0100

Fungerar fint med nedräkningnen här!

Och någon bakgrundsscroll har jag inte sett - så jag kan inte uttala mig om vad som blev fel där.
:-)

Men vilkorssatserna fungerar fint och jag tror att du kommer att klara uppgift 16 bra.

/YRJA

   Har lagt in variablerna med startvärden i startsuben.
Men förstår inte varför suben som räknar upp inte skriver nere i window.status längre. Den fungerade förut när jag hade koden kvar för bakgrundscroll, men funkade inte när jag körde scrollningen samtidigt. När jag sedan tog bort all kod för scrollningen slutade det att fungera totalt, fast själva filtret fungerar.Så jag tog bort koden för statusraden i den suben.
 Catarina