[vbs2] Re: [vbs2] Fråga till alla

  • From: "Ingemo" <ipo@xxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Mar 2009 23:03:49 +0100

Hej Åsa!
Jag har precis skickat iväg din 20-D.
Det är verkligen inte roligt när datorn håller på att strula jämt och ständigt.
Mina dator höll på så och strula för ett par år sedan och till sist krachade
hela disken. Jag hade slarvat med back up och förlorade alla bilder som jag
sparat på mig. Så jag vill tipsa dig om att vara noga med att backa allt du har
ifall något sådant skulle hända dig också.
Kram Ingemo