[vbs2] Tidsnöd!!

  • From: YRJA på VBScript.dk <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Mar 2009 20:10:31 +0100

Hej tjejer!

Tro inte att jag glömt er - jag ser att ni varit så duktiga och skickat in en massa uppgifter.

Det var härligt att komma bort ett tag förra helgen - men sen var jag trött - sov nästan bara i 2 dagar.

Sen har jag varit tvungen att ta itu med mina skoluppgifter - jag försöker lära mig Flash - det är verkligen något av det svåraste på länge.
Men jag övar och övar och övar.
Kul är det iallafall.

MEN - jag känner ju att ni kommer i kläm och det stressar mig.

Eftersom jag gärna vill klara av den kurs jag påbörjat - är visserligen bara en en-termins-kurs med 25% hastighet -
- men för mig är det mer än tillräckligt när det gäller helt nya saker -
- så känner jag att jag vill åtminstone bli klar med uppgift 1 för att se om den blir godkänd.

Därför får jag be er om ytterligare tålamod - även om det känns motigt.

Men jag hoppas att ni inte blir nedslagna alltför mycket utan använder tiden till att öva.

När jag känner att hjärnan behöver koppla bort Flash lite så ska jag ta itu med era uppgifter.

Tackar på förhand för ert tålamod.