[vbs2] Lektion 16 Egen - flyttat variabler

  • From: Catarina Bondegård <catarina@xxxxxxxxxxxx>
  • To: "vbs2" <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Dec 2008 20:52:08 +0100

Catarina
  Har lagt in variablerna med startvärden i startsuben.
Men förstår inte varför suben som räknar upp inte skriver nere i window.status
längre. Den fungerade förut när jag hade koden kvar för bakgrundscroll, men
funkade inte när jag körde scrollningen samtidigt. När jag sedan tog bort all
kod för scrollningen slutade det att fungera totalt, fast själva filtret
fungerar.Så jag tog bort koden för statusraden i den suben.
Catarina

JPEG image

JPEG image

JPEG image