[vbs2] INGELISE -- Re: besked

  • From: "yrja" <yrja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vbs2@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 3 Feb 2007 21:41:07 +0100

Låter som om du har det jobbigt just nu!
Ja då ska man inte ha någon press på sig - då blir inget bra!

Jag tycker du tänker rätt - du måste givetvis se till att bli frisk/må bättre.

Vill du stå kvar på listan under tiden så tror jag inte det är några problem -
- om du tycker det blir för mycket mail när nästa klass kommer igång om några
veckor så är det ju bara att ställa dig på nomail.
Men det kan ju vara kul att se vad andra gör och kanske få lite uppmuntran och
idéer om du så vill.

Givetvis kan du också flytta till Väntelistan så kan du vila helt från scripten
-
- ibland kan det vara den bästa lösningen så du inte tänker på det ens utan
bara ägnar dig åt att bli bättre.

Måste passa på att be om ursäkt för att du inte fått dina gamla mallar än -
- jag har haft väldigt svårt att få någonting gjort de senaste månaderna.
Orkar inte sätta mig med det just ikväll - och så ska jag iväg imorgon - men
måndag hoppas jag att jag kan ta itu med det.
Lovar!!

Sköt nu om dig - och hör gärna av dig och visa upp om du tillverkar nån söt
mall.
Du behöver ju inte vänta tills du börjar med Uppgifterna igen!
:-)

Kram /YRJA

  Kære Katarina og YRja.
  Jeg har efter længere tids overvejelser besluttet at holde en pause. jeg har
  ikke hverken overskud eller motivation til at gennenmføre i øjeblikket. jeg
  har i lang tid døjet med forskellige sygdomme og jeg trænger til at holde
  fri for opgaver så jeg kan blive frisk igen.
  Jeg håber meget jeg kan starte igen til efteråret på lektion 17.
  PS jeg vil meget om en vil sende mine gamle opgaver fra første del
  kh
  Ingelise