[vagalume] Re: VAGALUMES!! URXENTE ASAMBLEA EXTRAORDINARIA.

  • From: Pino Chao <arborearborinho@xxxxxxxxxxx>
  • To: <vagalume@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Jun 2011 12:48:19 +0200

por mi perfecto tb!!!

From: luis_onthe_moon@xxxxxxxxxxx
To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [vagalume] Re: VAGALUMES!! URXENTE ASAMBLEA EXTRAORDINARIA.
Date: Tue, 31 May 2011 15:24:26 +0200

Por mi perfecto, (yo abro el Viernes) :P

*Ark Âdios I el Extra.ordinarios*

Date: Tue, 31 May 2011 11:52:56 +0200
From: el.arbol.rojo@xxxxxxxxx
To: vagalume@xxxxxxxxxxxxx

Barbarita Sol... ten que ser Venres 3, que o 9 é a do MádiaLeva
bicos

2011/5/31 bárbara soto <simeacuerdosi@xxxxxxxxx>

Hola personas humanas con sentimientos emocionales:

Necesitamos realizar una Asamblea Extraordinaria....: (non só pq as persoas que
a convocan son extraordinarias...ainda que tamén.).

Temos a posibilidade de propoñerlles a MADIALEVA facer algo en conxunto para a
NOITE DE SAN XOÁN.

Estaría xenial porque, como sabedes, estamos en Xuño, chega o verán e vainos
afectar á economía

(ademais de aos recursos humáns...pero diso xa tamén falamos na  Asamblea).

Molaría facela antes do día 9, porque MADIALEVA teñen unha Asamblea aberta ese
día e poderíamos ir propoñer o rollo.

ENTÓN: QUEDAMOS O VENRES 9 A ISO DAS 20:30 ANTES DA CEA DE RIGOR e falamos.

porfa, vide: en serio que é importante.

BESITOS,

Bárbarita Sol.

Entonces: