[ur-qrp-c] Re: Поетика ірадіо

  • From: UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 9 Oct 2013 21:02:45 +0300

On Thu, 26 Sep 2013 20:54:37 +0300
UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx> wrote:
> "Радісне радіо
> Загуде з бородатого бору"
> Майк Йогансен, Харків, 1924 р.

28 вересня 2013 р. в рамках міжнародного літературно-мистецьких заходів
"Йогансен-FEST" із харківського Будинку літераторів у час проведення
там літературного перформенсу з довгою назвою:
"Non-stop-література "17 хвилин": ЦІЛОДОБОВО-2", а також -
літературних читань та чемпіонату з більярду серед письменників,
працювала станція UR3LCM/A. Пасма: 20M, 40M. Види роботи: SSB, CW

Невеличкий фотозвіт див. тут: http://ur3lcm.ho.ua/html/130908202238.html
(звіт не остаточний і ще буде поповнюватися).

Про сам фестиваль див. тут: http://kharkiv-nspu.org.ua/archives/2562

Приємно, що робота станції знайшла відгук серед учасників фестивалю.
Відома поетеса і перекладач Наталя Бельченко з Києва відзначила:
"Мої враження від Йогансен-фесту – найкращі. Високий рівень авторів,
різноманітна програма. Серед мов фестивалю не тільки українська,
російська та німецька – ба' навіть МОРЗЯНКА(моє виділення).
Спадає на думку, що фестиваль, наче велика метафора,
напрочуд вдало втілює образ Майка Йогансена через десятиліття ..."
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>