[ur-qrp-c] Re: UR4LN/P es US4LEH/P QRP

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 26 Sep 2011 00:26:37 +0300

Вітаю!
> Сьогодні до Євген UR4LN (наш одноклубник) та Валерій US4LEN вирушили
> у міні-експедицію у ліс поблизу Чугуєва. TRX: FT817, OUTPUT: 5W
> Зараз вони працюють SSB на 40м.
> Експедиція триватиме до пізнього вечора.

Сьогодні увечері міні-експедиція завершилася і хлопці вже повернулися додому.
Розповім трохи про такі наші QRP мандрівки.
   Ліси поблизу Чугуєва віддавна приваблюють харків'ян. Сюди їдуть
трохи помандрувати туристи, рибалки. Тут проводять свої табори
харківські молодіжні організації. Навіть відбуваються конкурси на
природі виконавців бардівських пісень.
   Радіаматори також звернули увагу на ці місця. Вже вкотре у перші
вихідні літа ми збираємося тут на хемфест "На Чугуївській хвилі".
Побував тут і я. Про мої враження від цьогорічного хефесту див.:
http://ur3lcm.ho.ua/html/110515005324.html
   Валерій US4LEH та наш одноклубник Євген UR4LN дуже часто
подорожують тут вздовж річок, або у нетрях вузькими лісовими
стежками. У мандрівки вони завжди беруть із собою УКХ портативки
для низового зв'язку через їхній крос-бенд ретранслятор 145 - 430
МГц, або через Echolink вузол US4LEH-L на 144,7625 МГц.
   Я досить часто проводив з ними QSO через Echolink, а останнім часом
віднайшов на східних схилах харківських пагорбів відкриті у
напрямку Чугуєва  місця, і працююю з ними із портативної станції 2
Вт через їхній крос-бенд ретлянслятор у Чугуєві. Віддаль становить
35..40 км.
   Усе працює віддмінно. Заздалегідь не домовляючись ми щоразу
зв'язуємось між собою у наших мандрівках.
   Я подорожую із портативкою цікавими місцями Харкова, вони у лісі
поблизу Чугуєва. Ми випробовуємо наші QRP радіостанції і подовгу
обговорюємо різні цікаві теми.
   Хлопці часто беруть із собою і КХ устаткування - портативний
трансивер Yaesu FT817, антену диполь, гелевий акумулятор 12В 9
А*год та працюють 5 Вт.
   Я також кілька разів із задоволенням брав участь у їхніх мандрівках.
Див. сайт Валерія та Євгена: http://us4leh.blogspot.com/
Сьогодні, як хлопці мені повідомили, спершу вони працювали SSB на
40м на пошук. Невдовзі їхня робота з лісу QRP/P викликала жвавий
інтерес у радіаматорів, і вони навіть зібрали у ефірі PileUP (!).
   Хлопці повернулися додому трохи стомлені, але переповнені вражень
від чергової радіаматорської експедиції. Як завжди, вони багато
фільмували і фотографували. Сподіваюсь, що невдовзі ми зможемо
познайомитися із розповіддю про цю міні-експедицію з QRP та PileUP
на їхньому сайті.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>