[ur-qrp-c] Re: QAntenna

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Feb 2011 23:27:21 +0200

On Tue, 15 Feb 2011 17:40:59 +0200
Volodumur <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> Також думав над Укракраїнською локалю. Проте ви мене випередили. :-)
Сподіваюся, що я Вас не дуже засмутив ;)
Гадаю, що тут навіть можна було би змагання організувати: "Відшукай та
українізуй!" :)
> Все ж таки хочеться бачити простий аналог MMANA-GAL в репозитарію Debian.
Я би тут не порівнював. Адже QAntenna - лише 3D frontend до nec2++. MMANA-GAL ж
- mininec "домашнього розливу" для себе і друзів. Мені тут довподоби досвід
професіоналів.
Якось внутрішньо не сприймаю отой бум віртуального "мманантенобудування".
Хоч, певно непогано було б і для linux мати утилітку для конвертування моделей
між mmana і nec.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>