[ur-qrp-c] QAntenna

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Feb 2011 13:19:12 +0200

Вітаю!

З'явилося оновлення QAntenna http://qantenna.sourceforge.net/ - FLOSS програми
для перегляду і аналізу антен та їх діаграм спрямованості. Ця програма показує
3D модель антени разом із обчисленою діаграмою та дозволяє користувачеві
обертати, масштабувати цю модель тощо.
Для обчислень застосовується пакет nec2++, який є сучасною GPL версією відомого
моделювальника провідних і поверхневих антен - Numerical Electromagnetics
Code(NEC).
Програму QAntenna розробив Лісандро Меєр (повне ім'я - Lisandro Damián Nicanor
Pérez Meyer) Програма має також українську локалізацію, яку розробив Ігор
UR3LCM.
FLOSS(англ. FLOSS — free/libre/open source software) — програмне забезпечення,
поширюване за вільними або відкритими ліцензійними угодами, кожна копія якого є
легальною, і користування яким не потребує обов'язкової оплати.

Вирішив продовжити добру традицію. Створив українську локалізацію, і
запропонував авторові включити її у пакет. Лісандро радо прийняв мій внесок і
обіцяв додати його ще й у репозитарій Debian. Він правда зазначає, що розробка
QAntenna просувається досить кволо.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>