[ur-qrp-c] Re: GPG-QSL

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 2 Feb 2011 10:41:54 +0200

Вітаю!
On Wed, 2 Feb 2011 00:59:24 +0200
Vitaliy Berdinskikh (UR6LAD) <ur6lad@xxxx> wrote:
> Прочитав статтю. Все зрозуміло окрім формату QSL-картки. Чому вона
> має саме такий вигляд?

Формат розглянутого в статті ASCII QSL-повідомлення вибрано умовно.
Вибираючи такий фомат я орієнтувався на те, що:
- QSL-повідомлення має бути простим текстом у ASCII кодувані (7-бітів);
- текст повинен легко читатися і роздруковуватися;
- текст повинен складатися із окремих полів;
- кожне поле повинне містити ідентифікатор поля і значення;
- повідомлення повинне містити достатню для підтвердження зв'язку кількість
полів;
- повідомлення повинно містити дані про ключ, яким воно було підписане;
- візуальне форматування не повинне впливати на зміст повідомлення;
Вибрано:
- розділовий знак між полями - ';' або "\n"
- розділовий знак між ідентифікатором поля і значенням у полі - ':'

PS У статті ці принципи я застосовую не зовсім послідовно.

Іншим варіантом може бути ADIF, проте візуально imho він виглядає дещо
складніше.

Прошу запропонувати свої варіанти.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>