[ur-qrp-c] Echolink meeting of UR-QRP CLUB (6 May 2012)

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • Date: Fri, 4 May 2012 23:53:59 +0300

У неділю 6 травня 2012 р. 1930-2030 UTC (від 21:30 до 22:30 за Києвом)
відбудеться чергова товариська зустріч UR-QRP CLUB у мережі Echolink.

Теми зустрічі:
1. Розповідь Євгена UR4LN і Валерія US4LEH про їхню QRP радіоекспедицію
   28 квітня на лісове озеро поблизу м. Чугуєва, та про результати
   QRP експерименту з закріпленою над поверхнею водойми "озерною"
   антеною зенітного випромінювання. Обговорення цієї радіекспедиції.
2. Розповідь та обмін враженнями від спільноого /P/QRP експерименту
   радіаматорів селища Есхар (Євген UR4LN, Валерія US4LEH),
   м.Суми (Віталій UR5AVL) та м.Харків (Ігор UR3LCM in SWL mode only).
3. Різне.

Місце зустрічі: UR3LCM-R - основне, *UKRAINE* - допоміжне.

PS Останнім часом Інтернет функціонує у мене дуже погано.
Може так статися, що участь у товариській зустрічі я взяти не зможу.
У кращому разі слухатиму інших учасників.
Прошу розпочати товариську зустріч без мене. SRI de UR3LCM
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>