[ur-qrp-c] Re: Echolink meeting of UR-QRP CLUB (29 Apr. 2012)

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Apr 2012 22:20:37 +0300

Вітаю!
On Fri, 27 Apr 2012 18:59:10 +0300
Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx> wrote:
> Яка цікава тема!
> От і до філософії дійшли. Її на товариських зустрічах якраз і бракувало.
> :-)
> А чому ще досі використовують телеграф?
> Та телеграфний "клоподав", та ще в польових умовах?
> Є над чим замислитись...

Я дуже радий, що тема Вам сподобалася!
Проте, як допіру з'ясувалося, у неділю я поїду на польовий день,
і може так статися, що повернутися до початку товариської зустрічі
не встигну :(
SRI
Буду вельми вдячний, якщо ви розпочнете товариську зустріч без мене.
Запис зустрічі я увімкну заздалегідь і потім зможу послухати.
Цікаво почути, що приваблює молодше покоління у QRP, та й взагалі -
міркування молоді про сучасні тенденції у HAM-radio.
Сподіваюся, що й інші колеги не стоятимуть осторонь.
Заздалегідь дякую!
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>