[ur-qrp-c] Re: Echolink meeting of UR-QRP CLUB

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 2 Oct 2011 17:13:52 +0300

Вітаю пане Володимире!
On Sat, 1 Oct 2011 09:30:40 +0300
UR0ET <ur0et@xxxxxxx> wrote:
> Дивлюсь я на небо, та й думку гадаю....

Як відомо у радіаматора при погляді в небо в голові просто рояться думки:
- які на цьому тижні індекси сонячної активності?
- коли можна чекати тропо?
- якого змія змайструвати, щоб можна легко підняти КХ антену?
- куди віднесе вітер УКХ QRP маячок прикріплений до кулі з гелієм?

> Хлопці,   а   не   простіше   самим  зареєструвати  свій,  НОВИЙ  клуб
> шанувальників   вашого   бачення   Клубу   "бажаючих  працювати  малою
> потужністю",   ніж   намагатись   щось   перебудувати  в  тому,  що не
> вами збудовано?

Плодити без потреби організації я вважаю за недоцільне.
Я вступив у Клуб коли президентом був Петро Грицай (US1REO).
Пригадую, що тоді:
- у клубі було 62 особи (без мене);
- щороку сплачувалися членські внески;
- клуб був самостійною (поза ЛРУ) організацією;
- планувалося юридично зареєструвати Клуб як громадську організацію;
- поштою кожному розсилався щоквартальник "Колібрі" із інформацією про QRP;
- організовувалися дні активності;
- підтримувалося листування із одноклубниками;
- одноклубників вітали листівками із днем народження;
Я вступав у ТАКИЙ клуб.
Про ті часи у мене залишилися позитивні враження.
А у Вас?

> Тим більше, що пропонуєте розпочати процедуру реєстрації клубу.
> То гукайте до гурту бажаючих і реєструйте, здійснюйте, захищайте...
> Ну і самі від себе вимагайте.

Див. чинний Стутут Клубу, а також пропозиції до зміни статуту від UT2AB:
"4.1, 6.6 - планується реєстрація клубу шляхом повідомлення, як
громадську організацію."

> Не  бачу  нічого  небажаного  в ваших пропозиціях. Але не бачу бажання
> САМИМ щось робити. Вимагати - це легко. Створювати - набагато важче.

Щодо "Вимагати" див. Статут Клубу:
"5.4. Члени UR-QRP CLUB мають право:
в) вносити(!) пропозиції щодо вдосконалення діяльності клубу;
6.1. UR-QRP CLUB діє на демократичних засадах виборності та колегіальності,
звітності(!) керівництва UR-QRP CLUB перед своїми членами, поєднанні інтересів
клубу в цілому та окремих його членів.

6.7. ... Президент UR-QRP CLUB:
г) забезпечує(!) додержання законодавства, виконання статутних положень та
відкритості у діяльності UR-QRP CLUB."

Щодо "Створювати" - буду дуже вдячний, якщо хтось нагадає,
що саме було створено у Клубі протягом періоду від останніх виборів?

Знову див. Статут Клубу: "6.4. Конференція UR-QRP CLUB ...
обговорює та затверджує звіт Ради клубу"

> Я  вже  не  кажу  про  неповагу  до  тих  членів  нашого Клубу, які не
> володіють  українською  мовою (деякі навіть і російською також). Більш
> ніж 20% членів нашого Клубу - аматори інших країн.

Віддавна діяльність нашого клубу регламентується статутом.
Статут UR-QRP CLUB, як раніше, так і тепер, викладено українською мовою.
Кожен, хто вступав у Клуб мав обов'язково ознайомитися із цим документом.
Одже, проблем із розумінням тексту українською мовою ніхто, у тому числі
й радіаматори з інших країн, не мав.
Що змінилося насьогодні?

Тепер трохи прикладів із життя:
У Харків приїхало десяток студентів із Китаю з наміром студіювати
мистецтвознавство і спеціалізуватися на українській культурі.
Вони задовільно володіли українською мовою, і без проблем отримали
попередню підготовку у Вінниці.
У Харкові вони були вражені, бо їм почали читати лекції про
українське мистецтво - російською мовою.
Російську вони не знали і не мали бажання вивчати.
Китайські студенти написали заяви у державні органи з вимогою повернути
їм кошти та відшкодувати завдані збитки.
За кілька днів студентів перевели чи то у Київ, чи то у Львів.
Інший приклад: У Харківський авіаційний університет (ХАІ) приїхав студент
із Бразилії, який мав віддалене українське коріння. Він закінчив удома
університет, і приїхав сюди повчитися, щоб у подальшому працювати у
спільному українсько-бразильському проекті "Морський старт".
Хлопець просто був закоханий у Космос.
Рідною мовою для нього була португальська, але у родині не забували
про своє коріння і він добре говорив українською. Тож вважав, що проблем
не буде. Але у Харкові несподівано для нього виявилося, що українською мовою
його навчати не можуть. Хлопець пробув тут з півтора роки і з превеликим
жалем змушений був поїхати з України. Навчання продовжив у одному
із американських університетів.
Пишу про людей, із якими знайомий особисто.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>