[ur-qrp-c] Re: Тематичні-зустрічі-в-мережі-Echolink

  • From: Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 Dec 2011 05:03:27 +0200

Вітаю, друзі!
On Tue, 13 Dec 2011 04:30:42 +0200
Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx> wrote:
> "Клубний QRP TCVR 'SKED' - яким йому бути?", а також:
> Юрій US3QZ  - "Саморобний QRP трансивер" і

Розмірковуючи на тему клубного QRP TCVR, я зауважив, що перелік аматорських
QRP розробок є досить невеликим - гадаю, що набереться не більше
двох десятків схем. Та й навіть серед них є багато подібних.
Пропоную скласти перелік відомих схем саморобних QRP трансиверів.
Прошу! Надсилайте сюди назви і URL таких відомих Вам схем.
--
GL es 73 de Ihor UR3LCM <ur3lcm@xxxxxxx>