[ur-qrp-c] Вивчення_CW

  • From: Volodumur UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 31 Mar 2011 03:52:38 +0300

Вітаю Всіх

Мабуть настав для мене наступний момент розвитку, як для "HAM-а"...
З нестримною силою потягнуло на 7.030. Проте з'явилась проблема.
Задача тривіальна, вивчити CW.
Проте мета полягає не втому щоб просто ляпотіти "CQ DX ...", а
"розмовляти" телеграфом на рівні ще однієї іноземної мови.

Звідси виникло декілька питань:
1. Ваше ставлення до методу Коха?
Краще вчитись класичним методом (наспівів), мелодійним (запам'ятовувати
мелодію знака), методом Коха чи можливо якимось іншим?
2. Думаю вивчити передачу за допомогою пили.
Чи краще все ж таки починати з класичного, вертикального ключа?
3. Можете щось підказати стосовно конструктивного виконання CW
маніпулятора, одно або двох ричажного.
Думаю зібрати маніпулятор з релюхи РП-5.
--
GL & 73's de Volodumur UR3QJW