[ur-qrp-c] Re: Міркування_щодо_QSL_обміну

  • From: Volodymyr <ur3qjw@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 14 Jun 2013 18:36:11 +0300

Вітаю!

Так сама ідея підтвердження зв'язку, поступово забувається.
Якщо раніше практика підтвердження зв'язку мала бути обов'язковою, то
зараз носить добровільний характер.

А eQSL - системи, ще досі мають не дуже юзабельний вигляд та мало
популяризуються.
Потрібна рекламна кумпания, гурт ентузіастів та підтримка ліги для зміни
ситуації.

Думаю що так. Популяризувати треба це діло: Зробив QSO - відправ eQSL.

А лігі не до того, у неї свої проблеми є.

14.06.2013 03:18, Ihor UR3LCM пише: