[ur-qrp-c] Re: Хемфест_"Харківські_зустрічі_"Чугуївська_хвиля_2012""

  • From: Volodymyr UR3QJW <ur3qjw@xxxxxxx>
  • To: ur-qrp-c@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 May 2012 18:29:24 +0300

Вітаю, пане Ігоре!

29.05.12 23:39, Ihor UR3LCM написав(ла):
> Так, погоджуюся, це було б справді пречудово! Але у мене виникає одне
> питання - хто цим займатиметься? Бо я й так маю доста клопоту, щоб
> організувати і провести ці зустрічі-зібрання. А ще хотів би взяти
> участь і в інших заходах на хемфесті, погомоніти з друзями,
> познайомитися з новими колегами і зрештою просто відпочити на природі.
> Приїздіть на хемфест - посидимо поговоримо - ще й може Echolink
> трансляцію допоможите організувати. То Ви вже їдите? Чекаємо!

Що-ж, охоче радий Вам в цьому допомогти!

Проте, на превеликий жаль, цього року скористатися Вашою пропозицією, з
особистих обставин, не маю змоги.

Наступного року обов'язково, допоможу Вам, в організації Echolink
трансляції.
Якщо в цьому буде існувати потреба.
--
GL & 73's de Volodymyr, UR3QJW