[uppsalapendeln] Re: [uppsalapendeln]Beröm

  • From: "Eva Britt Karlsson" <evabritt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx, Lagerqvist Ewa <Ewa.Lagerqvist@xxxxx>, Olson Jan <Jan.Olson@xxxxx>, Bäckström Irja <Irja.Backstrom@xxxxx>
  • Date: Mon, 04 Oct 2004 11:26:11 +0200

Håller fullständigt med. Hon är suverän, alltid ett leende på läpparna.
Låter alltid positiv. Verkar kunna handskas med  människor väldigt lätt.

Du har rätt när du säger att  man ler när hon kommer in  i vagnen.

Jag mötte henne på eftermiddagståget i torsdags och tänkte faktiskt på att
när jag träffar på henne nästa gång, så ska hon få ett tack för sitt varma
leende och sitt uppträdande. Det är hon värd!  Hon borde få ett fång rosor
av oss passagerare och av sina chefer.

M v h
Eva Britt Karlsson