[uppsalapendeln] Re: [uppsalapendeln] =?iso-8859-1?Q?SV:_[uppsalapendeln]_Re:_Trådlösa_tåget_? =?iso-8859-1?Q?...?Date: Tue, 14 Dec 2004 11:01:01 +0100

  • From: "Sara Sundquist" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Dec 2004 12:04:10 +0100 (CET)

Hmmm, jag tycker nog att män i 45-55 årsåldern är rätt överrepresenterade
vad det gäller att dänga väskan, rocken etc på mig som är en rätt kort och
(rätt)ung tjej. Det händer påfallande ofta vintertid, faktiskt... Och det
är samma kategori som har ovanan att inte hitta sin mobil i fickan eller
ha den i portföljen på hatthyllan. Men hojtandent står nog en yngre
generation för... Så alla har nog sin andel i att vara ohyfsade, snarare
än dåligt uppfostrade...

/Sara- osynlig stundom.