[uppsalapendeln] Re: [uppsalapendeln] Ang: Inför nästa möte med SJ...

  • From: "Edda Hahlbeck" <edda.hahlbeck@xxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 21 Nov 2002 13:45:46 +0100

Hej,

Snalla ni, forsok att undvika vara svenska specialtecken for  aa, ae, oe.
Era mail blir annars olasliga for somliga. Antar att det inte bara ar jag
som berors.
En losning kan vara att skicka texten som rtf-attachment.

Ang punktlighet: De nya loktagen som gar i lagtrafiktider ankommer ofta fore
(!) utsatt tid, t.ex. idag kl. 21:10 fran Uppsala var 5 min tidigare an
tidtabellen. Men aven 18:30 fran Stockholm har kommit fram tidigare. Och
annu har jag inte upplevt att dessa tag haft tekniska problem. Detta visar
tydligt forbattringspotentialen som finns i att anskaffa moderna vagnar!
Varfor ska vi behova vanta tills 2004? Kan inte SJ under tiden hyra in
dubbelvaningstag fran Tyskland (eller varsomhelst ifran).

Edda