[uppsalapendeln] Re: svar från Messing

  • From: "EvaBritt Karlsson" <eva.britt.karlsson@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx, uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Dec 2002 09:29:50 +0100

Hej Nätverket.

Första livstecknet har kommit angående de brev som jag förmedlade från
nätverket till ministrar, trafikutskottet och Uppsala -Stockholm pendlande
riksdagsledamöter (Fredriks brev på  papper.)

Ulrika Messing har skickat ett standardsvar som talar om att hon har
mottagit brevet och att hon tagit del av våra problem. Inget annat, utan
bara en bekräftelse på att det nått henne.

Jag tycker att idén om att uppvakta Trafikutskottet är bra, vilka som gör
det spelar mindre roll för mig, de _utvalda_ blir säkert bra.

Detta är min sista arbetsdag i år, och jag önskar er alla en riktigt god
jul och ett gott nytt år.
Min nyårsönskan får väl bli: ett bättre pendlarår!

/ Eva Britt