[uppsalapendeln] Re: studiebesök

  • From: "sarasundquist.privat" <sarasundquist@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 10 Feb 2003 11:02:10 +0100

Det är onekligen märkligt att banverket ska informera SJs kunder, de
har ju ingen relation definerad alls. Därför är det ju bra om
Banverket får feedback direkt från oss. Som jag nämnt jobbar jag på
ett företag med Mats Hult (ordförande i banverkets styrelse) som VD
och Ulf Adelsson (dito SJ) som ordförande. Jag behöver väl inte säga
att de inte vet så mycket om vad som händer på rälsen? När de
informerar sig om läget får det ju standardsvaren om nittiblabla
procent i tid och goda relationer. Uppsala-Stockholm är ju på pappret
en mycket kort sträcka totalt sett...

/Sara- gav upp i fredags och jobbade hemma. VD säger inget om det...