[uppsalapendeln] Re: strul med direkttåget 07.00 Uppsala-Stockholm

  • From: Mikael Lindberg <miklob@xxxxxxxxx>
  • To: "uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx" <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>, Fredrick Beste <Fredrick.Beste@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Oct 2005 11:24:35 +0200

Jag skulle snarare säga att folk blev ca 30 min (17+10) försenade ivarjefall
om dom hade riktat in sig på att få sittplats på 7 tåget... men så ska det
tydligen vara. Jag åker numera oftast med 7.10 tåget då behöver man inte
vara på plats 10 min innan avgång för att få sitta. Jag skulle föredra att
åka med 7-tåget men jag tycker att det är ohållbart att stå hela sträckan!

/ Micke

--
Mikael Lindberg
Väpnargatan 9B