[uppsalapendeln] Re: stort mediagenomslag igår

  • From: "Dmitrij Sharapov" <dmitrij_sharapov@xxxxxxxxxxx>
  • To: <uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2003 08:12:06 +0100

Jag vet inte om det är några som bojkottar SJ (förutom Fredrik som är
sjukskriven), men ordet bojkott bidragit till ett stort genomslag i MEDIA i går.
Vi var ju överallt! Man fick t  o m se Irja (fast endast stillbild).

7:00 Direkttåget i morse kom ca7 minuter för sent till Stockholm (som vanligt,
kan man säga)

/D