[uppsalapendeln] Re: sponsring?

  • From: "Tobbe" <humanet@xxxxxxxxxxxx>
  • To: uppsalapendeln@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 5 Apr 2004 00:08:08 +0200

Ja, det låter väl bra. Vi kanske kan kopiera upp info om hemsidan
och sprida på tågen vid tillfälle, eller något sådant. En banner
stör väl inte nämnvärt och vi kan säkert ha tjänsten innestående.

/torbjörn sjölund

---- Begin Original Message ----

Ehhh... jaha...Okej. Jag byter fot och säger att vi kan prova under
ett
kvartal!

Något regelrätt avtal blir det knappast i detta läge, utan jag
föreslår att
vi helt enkelt lägger upp deras banner på sidan och sedan tar
kontakt med
dem när vi vill utnyttja vår "kopieringsbetalning"._OM_ vi ska
skriva ngt
avtal måste vi försöka kvantifiera hur mycker vi ska få kopiera och
så, och
det slipper jag gärna om det inte blir nödvändigt. Kort sagt,
enklaste
modellen så länge det fungerar. OK?

/J